Anti Sosyal

Hepinize merhabalar, 
Bugün anti-sosyal, asosyal ve toplum deyişle asosyal bir kişilik olduğumu fark etmem ile başladı her şey. Bunu arkadaşlarım konserdeyken ben evde oturup dergi okurken anladım aslında çağırmadıkları için değil bu benim seçimim yani uzatmayalım ASOSYALİM. 

Hayalim Not.

1-2 ay sonra muhtemelen gerçek olacak hayalimden bahsedeyim, tek başıma eve çıkıp sadece yavru köpeğimle vakit geçirmek ve sonsuza kadar evden çıkmamak -okul için çıkmak hariç tabi, tamam ailemin yanına da giderim tatillerde- bu kadar.


Hayal Bitti Devam.

Kişisel olarak nasıl biriyim?
5-10 tane lakabım var bunların hepsi karakterimle alakalı geçiyoruz...

Melek Yüzlü Şeytan?




Edebiyat öğretmenimiz tarafından aldığım hakaret mi yoksa iltifat mı çözemediğim ama inatla iltifat kabul ettiğim bir lakap. Peki bunu bana neden dedi? Derste çok konuşsam da sessiz kişiliğim avantaj sağladığı için pek dikkat çekmezdim bir nevi konuşturan 
ben, azar işiten arkadaşlarım olurdu desek daha doğru. Yani üstüme hiç şüphe çekmem. 


Buzdolabı?

Fotoğraf: kollarımı size açarken ben.

Eh aynı  zamanda soğuk bir insanım yani çevremdekiler öyle der. Bunu da misafirliğe gelen bir akrabanın kızından duydum ailecek bana bu ismi takmışlar sıcak kanlı olup adım soba olacağına soğuk kanlı olup paşa paşa buzdolabı oluruz heyt be.


Hakan Balta?


Hiç güldüğümü görmüyorlarmış diye bana Hakan Balta da dediler peki doğru mu? Hayır arkadaşlar Hakan Balta da bende canımız isteyince ortamda güzel espriler olunca gülüyoruz niye gülmeyelim. Bu yüzden Hakan Baltanın gülen bir fotoğrafını yarım saatin sonunda buldum. Peki böyle denmesinden rahatsız mıyım? Hayır Galatasaraylıyım ve takımımın en emektar futbolcusu hoşuma gidiyor.


Buzlar Kraliçesi



Kraliçe olduğum zamanlar ; Şık hissettiğim zamanlarda o hissiyat oluyor tabi. Yine soğuk karakterimden dolayı bu da. Tabi ki de Elsa ile uzaktan yakından görüntü benzerliğim yok kansızlıktan ve vitaminsizlikten ellerim soğuk oluyor o kadar. Bende bariz bir Adanalı olarak Moana ve Dora benzerliği var.


Bir Asosyal nasıldır ne yapar?
O da insan ne yapacak?
Dizi izler, Film izler, Kitap okur, Hayal gücü geniştir vesaire.

Valla bu Blogta ne yapıyorsam o mantığı ile ilerlemeyi düşünüyorum.

Asosyalleri Sevin. Asosyallerce günlere içelim - Kola. -


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Filipin Filmleri? James Reid , Nadine Lustre, Daniel Padilla

Fısıltı Film Oluyor! Hush Hush