Fısıltı Film Oluyor! Hush Hush


Açıkçası yılan hikayesine dönen; kitap film olacak durumu bütün fısıltı fanlarını illallah ettirdi ama ben yinede bu işin peşini bırakmamıştım iki ay önce Becca Fitzpatrick'e napacaksın? turşusunu mu kurucaksın? diye övgüler yağdırırken iki gün önce güzel haberi aldım.



Kitabın modeli olan Drew Doyon bu mutlu haberi  bizimle paylaştı, Adamın yaşadığını bile unutan fanlar bundan hala habersiz.


Bize bu haberi verdiği için çok müteşekkir olsam da umarım Patch rolünü Drew Doyon'a vermezler. Her insan gibi sevdiğim kitabın serisinin hasılatını düşünüyorum... Allahını seviyorsan bunu bize yapma Becca. 


Acaba doğru mu? derken... The Originals, The Vampire Diaries gibi kaliteli dizilerin yönetmeni olan Kellie Cyrus da onayı verdi.

Patch Cipriano rolünde eskiden Steven Strait'i görmek isterdim tabi bu filmi beklerken adamla beraber yaşlanmadan önceydi. Şimdi bu konu hakkında bir fikrim yok dediğim gibi Edward ve Jacob , Klaus ve Damon , Scoot ve Stiles'ı düşün Becca.

Sende döneme damganı vur ve Patch&Scoot karakteriyle gönülleri fethet.

Becca : Tmm.
Ben: Tşk.
Becca: Ö.d.

Nora çekici bir kız olsun ayrıca bazı filmlerde ayar olduğum konu şu; Nora kızıl  mesela gidip sarı saçlı bir kız oynatırsan Beccacım yine bozuşuruz.

Konusu 


Nora üniversite hayalleri kuran ve kendi halinde genç ve güzel bir kızdır. Zamanının çoğunu dostu olan Vee ile birlikte geçirir. Onun kaderi bir gün biyoloji dersinde tamamen değişir. 

Biyoloji öğretmeni o gün sınıfın oturma planında değişikliğe gider ve Nora dostu Vee’den ayrılmak zorunda kalır. Yanına şimdide kadar hiç muhabbeti olmadığı ve dahası hiç tanımadığı Patch adında gizemli biri oturur. Biyoloji öğretmeni onlardan yeni oturma arkadaşları hakkında ödev yazmalarını ister. Nora, Patch hakkında hiçbir şey bilmez fakat Patch gizemli bir şekilde Nora hakkında çok fazla bilgiye sahiptir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Filipin Filmleri? James Reid , Nadine Lustre, Daniel Padilla

Anti Sosyal