Martta Hangi Kore Dizilerini İzledim

Hwayugi / Korean Oddysey






Konusu:

 İfrit yani kötü niyetli hayaletleri görebilen bir kız ve yıllar önce yanlışlıkla kurtardığı Yüce bilge Oh gong ile bir nevi kaderini bağlar. Kurtardığı adamın peri olduğunu düşünsede aslında güvenilmemesi gereken birini kurtarmıştır aralarındaki sözleşmeye rağmen Oh gong ortadan kaybolmuş hayatını yaşamaktadır. Aradan 25 yıl geçer ve Sun mi perisinin bir gün döneceğine ve onu hayaletlerden koruyacağına inanır. Kaderleri birbirine bağlanan ikili tekrar karşılaşır. Profesyonelce yazmışım be neyse şimdi karakter analizine geçicem hepsi ayrı manyak olduğu için her karakteri ayrı anlatıcam. İzlerken gülmekten öldüğüm zamanlar oldu mutlaka izlemeniz gerekiyor zira Hwayugi 2018'e damgasını vurdu.





Öncelikle Lee Seung gi ile başlamak istiyorum. Askerlik cidden yaramış açıkçası dönüşü bomba gibi oldu. Oh Gong karakteri cuk oturmuş. My girlfriend is a Gumiho izleyen biri olarak o hallerini hatırlattı bana. Samjangı yemek için 36 sos hazırlaması sonra yiyemeyip 36 tane sosa sarılıp ağlaması. İnce zekası,taş kalpli gibi davranıp aslında çok düşünceli olması Mahwang'ın boğa heykelini askılık olarak kullanıp delirtmesi... Daha neler neler.  Dizideki her yarı tanrı ifritin kendi hayvanı var bizimkisi dizide maymun.

Spoiler!

 Geumgango denen büyülü bileklik sayesinde avına aşık olup 
Sun mi'ye romantik davrandığında kızın kızması üzerine elini uzatıp 'Seni seviyorum diye sinirlendin mi hadi çıkar o zaman' demeleri beni bitirdi.



Jin Sun mi karakteri biraz donuk olsa da, tamam baya donuk ama kendimi kızın yerine koyuyorum o kadar çirkin ve işsiz hayaleti bir arada görsem bende böyle ruh gibi olurum. 

Ben: Hayaletler çok işsizniz gidin iş bulun.
Hayaletler: Tm.
Ben: Tşk.
Hayaletler: Ö.d.
*Okuyanlar camdan aşağıya atlar*

Oh Gongu kurtarır ve kaderi samjang *dünyanın kurtarıcısı* olmak gibi büyük bir yükün altına girer. Kızın kanını içer etinden yerseniz dünyaya hükmedebilirsiniz lafını duyan, nilüfer kokulu kanının kokusunu alan kızın üstüne atlıyor valla. Tabi Oh Gong'un da böyle hayalleri vardı. Tanrılar boş durur mu? taktılar Geumgangoyu aşk ayarına verdiler.

Üzüldüğüm tek nokta kız Geumgango yüzünden hep Oh gong'un aşkından şüphe duydu kim olsa duyar tabi ama çocuk kan kusana kadar söylemedi nemrut suratlı pardon ben ona hak veriyorum haklı kız nemrut olmakta.


,


Mahwang, dizinin izlenme sebebi şüphesiz kim öyle güzel Geçtin diyebilir ki?
Ohgong ile tatlı atışmaları, Ohgong'u aslında çok düşünmesi. Yaşına göre çok çekici bir adam ya onun 1000 yıllık aşkını kurtarmak için Tanrı olmak istediğini biliyor muydunuz? hayır çünkü yine ben spoiler verdim.

Dizide eğlendiğim sahneler Mahwang ile Oh Gong'un çekişme sahneleri oldu. Mahwang ise beyaz bir Boğa kesinlikle boğasına kürk asılmasına izin vermiyor.


Lee Hong ki yani P.K. dizide yine idol olarak karşımızda. Çok eğlenceli ve sevecen bir karakteri var. Diğerlerine göre biraz güçsüz belki bu yüzden P.K. dizinin en çok kaybedeni oldu diyebiliriz. Kardeş dediği zombi çürüdü, kendisine platonik olan ahtapot prens onu kurtarırken öldü. Başına gelmeyen kalmadı. Şahsen ben mutlu görmek isterdim onu.

Kadroya Samjang'dan bir parça almak isteyenler kontenjanından katılmış ama zombi kanka yaparak Samjang'dan vazgeçmişti. Hayvan olarak ta Domuz... halbuki pek bir domuzluğunu görmedim.


Samjangın kanıyla yanlışlıkla hayat bulmuş olsada iyi ki hayat bulmuşsun be dediğim bir zombiydin Bu Ja. Zombi sevme sebebimdin. Buja'nın zombi olmadan önceki olayı biraz farklı, hafızasını geri kazanmak ve nasıl öldüğünü öğrenmek istiyor. yaptığı zombi dansının gifini bulabilsem keşke ama bulamadım. Onu P.K. ile yakıştırıyordum ama senarist Buja ile P.K'in önüne engelleri dağ gibi dizdi maşallah.



Ve buda Mahwang'ın sadık asistanı bir ara Mahwang'a aşık olduğunu düşünsem de değilmiş, olsun diziye renk katıyordu. Mahwang kimi sevmese öldürmemi ister misin? diye soruyordu. Birde açık sözlü her ne kadar Mahwang'a çok düşkün olsa da şak diye söylüyor her şeyi.  Onun karakteri köpek galiba böyle sadık olması bu yüzden. Evet kadın köpek. Keşke benimde böyle bir yardımcım olsa.




Bu adam Tanrılar dünyasının elçisi amcamız, Ohgong ne zaman sinirlense gidip bu amcamızın masasını kırıyor  yaklaşık 5-6 kez kırdı her halde. Peki bu amcamız tanrı olduğu halde neden sürekli Laptopunu korumaya çalışıyor? Ya sen Tanrısın yarat bir tane.




Bu da meşhur Geumgango.


Great Seducer 




Dizi hala devam ediyor konuya bakacak olursak Zengin bir çocuk kendinden büyük noona dediğimiz kadınları çok rahat bir şekilde tavlıyor ama gel gelelim sonunda fakir ama güzel Tae hee ye gönlünü kaptırıyor.

Dizide bir takım oturmamış yerler olsa da, her ne kadar kim kimin gerçek çocuğu, kim kimin gerçek sevdiği acaba? diye düşünsem de  ben entrikadan hoşlanıyorum abi. 



Dizinin asıl çifti Eun Taehee -Kwon Shi Hyun, bazen izlerken kızım seni üzecek ayrıl çocuktan desem oğlanda bir pamuk şeker tadında tavırlar ortaya çıkıyor hemen barışsınlar istiyorum ama çiftimizin karşısına baya baya aile engeli çıkacakmış gibi geliyor ve tabi Sooji. Joy hala oyunculukta ham keşke baş rolü Sooji yani Kayoung oynasaydı hatta ben onu dizinin tanıtımlarında daha çok gördüm diyebilirim. Bu çiftin arasını arapsaçı yapıp sonra barıştırmazlar umarım.



İşte benim favori çiftim Choi Soo ji - Lee See joo. Neden mi? oyunculuklar harika Sooji'nin arkadaşlığı, güzelliği, mimikleri ve nefret ettiği kişiler sizinde nefret edeceğiniz tipler olduğu için kızamıyorsunuz da. Gelelim diğer efsane karaktere See joo playboy gibi gözükse de aramalarını açacağı tek kadın var o da Soo ji. Böyle iyi hoş ama babası canı sıkıldıkça oğlunu yakalatıp dövdürüyor. Her eğlenceli karakterin içinde bir üzüntü vardır ya See joo o karakter işte. Sooji gör artık şu çocuğu.  


3 silahşörler ya da Medine fukaraları bilemedim şuan.

Woo Do-Hwan
Kwon Shihyun
 Joy
Eun Taehee
Mun Ka-Young
Choi Sooji
Kim Min-Jae
Lee Seejoo




Diziyi izleyip, başka düşüncelerde de olabilirsiniz, yorum olarak yazabilirsiniz. Diziye başlamadan önce yorumları okuyan biri olarak söylüyorum çok etkisi oluyor ama herkesin zevki aynıda değil iki dizide iyi yapımlar bence.

İzlemenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Filipin Filmleri? James Reid , Nadine Lustre, Daniel Padilla

Fısıltı Film Oluyor! Hush Hush

Anti Sosyal