Sivilce lekelerine son

 LA ROCHE-POSAY(Sivilce lekesi kremi)


Öncelikle bu tanışma kitini arkadaşım sayesinde aldım ve hiç pişman olmadığımı sizi de hiç pişman etmeyeceğini söylemek isterim.

Geçmesi için dua ettiğiniz; bb kremlerle, pudralarla saklamak istediğiniz sivilce lekelerine son.
Tanışma kitinde 1 adet yüz temizleme jeli ve gündelik sivilce leke kremi var.
Küçük ama her derde deva bir kit oldu benim için eski lekelerimi geçirdi, yenilerinde görünümünü azaltarak geçirmekte. 

Temizleme jelini sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere kullandım. Kremi de jel ile yıkadıktan sonra kullandım. Tabi her güzel sonuç için kremi düzenli kullanmak lazım jeli fazla kullanmadığımı söylemeliyim yinede krem çok etkili olduğu için lekelerimden kurtuldum darısı size.

Kiti eczaneden 30 liraya aldım gayet uygun ama küçüklüğünü görünce bu ne lan dedim mi dedim. İsteyen kremini tekte alabilir şahsen ben bir daha ki sefere kremini alıcam.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Filipin Filmleri? James Reid , Nadine Lustre, Daniel Padilla

Fısıltı Film Oluyor! Hush Hush

Anti Sosyal