The Kissing Booth? Elijah Wood?

İzlemeniz gereken Netflix filmi


The Kissing Booth - IMDB 6.3

Kulağa ergen filmi gibi gelse de, zaten öyle olsa da biz kızlar bu tür filmleri izleriz. İzlemiyorum diyen yalan söylüyordur.

Elle ve Lee ; aynı gün doğmuş, aynı şeylerden hoşlanan hatta anneleri bile kanka olan iki arkadaştır. Elle bir yandan birlikte büyüdüğü Lee'nin abisi Noah Flynn'a platonik bir aşk beslemekte ama aralarında bir takım kurallar var asla Abime aşık olma.

Kimdir bu Noah Flynn?

Kaslı, güçlü, çapkın yani okulun popüler çocuğu. 

Konu klişe ama bilirsiniz aynı türde izlediğimiz her filmden farklı tatlar alırız. Ben sevdim.




Sonu Sürprizli Film




Open Windows - IMDB 5.6

Yüzüklerin efendisinin Pörtlek gözlü hobbiti olarak hatırladığım Elijah Wood'un filmi. 

Açıkçası ben ne izledim dedirten bir yapısı var filmin yani izlerken boş vakit geçirdiğinizi düşünüyorsunuz, filmin sonu yüzünden muallaktayım tek şaşırdığım kısmı oldu ama en saçma bulduğum kısımda sonuydu.

Aslında ekşide ki yorumları okudum aslında haklılar ama tuhaf bir şekilde 'Bu ne lan?' deyip filmi kapatmıyorsunuz da.

Filmin konusuna gelince dünyanın en iyi sistemine sahip olan bir hacker'ın neredeyse kusursuz bir planla düşmanlarını alt etmesini ve bir kızı kurtarmasını baz alıyor. Hackerımız filmde Cingöz Recai edalarında.Turist filmi ile de karşılaştırabilirsiniz.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Filipin Filmleri? James Reid , Nadine Lustre, Daniel Padilla

Fısıltı Film Oluyor! Hush Hush

Anti Sosyal